Axtar

22 Aralık 2011 Perşembe

Usaqliq Andi

Xoxalida Cingiz Mustafayevin cekdiyi video lente baxanda hele 7 yasim var idi.O gun helede yadimdadi
Xocalinin isqal gunu idi ailemizle birlikde televiziyaya baxirdiq ve hemin vieo lent basladi,cox az bir hissesine baxib qacaraq otaqima girib honkur honkur aqlamisdim.2001 ci il idi men ele bilirdim ki muharibe davam edir ve biz ermenileri meqlub edende olen butun insanlar dirilecek.Bir defe bu barede anama sual verende oluler dirilmir cavabini almisdim,bu cavab mene cox pis tesir etmisdi etmisdi
Sonralar bir nece defede Qarabaqda cekilen video lentlere baxdim ve 9 yasim olanda bir and icdim.And icdim ki ermenilere etdiklerinin cezalarini cekdirecem.Boyudukce andimi yerine yetirmek ucun calisirdim fikrimde ne qeder ciddi olduqumu tesevvur bele ede bilmezsiz.Hele bir defe Qarabaq muharibeleri vaxti CEPHECILERLE ciyin ciyine vurusan emim qardasi usaqlarini basina yiqib bir bir sorusandaki sen boyuyende ne olmaq isteyirsen men demisdim kii MILLI QEHREMAN,emim gulub bu is ucun cox calismali olacaqsan demisdi
Ama bir gun mene en azi Xocalida cekilen video qeder tesir eden bir videoya baxdim.Bu goruntulerde qiranda qirilanda oz milletim idi.Polisler Azadliq meydaninda etiraz eden minlerle insani vehsicesine doyurdu ve sona yerde hereketsiz uzanmis qoca yasli qadin kisileri gordum,hecde Xocalida cekilenden ferqlenmirdi.
Sonralar esl dusmenin icimizde olduqunu gordum.Neft,qaz olkesinde neftasiz qazsiz,ac qalan xalqimi ve onlarin hesabina varlananlari gordum.Usaq iken "baba" dediyim sexsin arzularima catmamaq ucun en boyuk maniye yaradan sexs idi
Ondan sonra bir andda icdim,bu and o birinden daha vacib idi.Xalqimi talayan,surunduren bu rejime qulluq eden her kes cezalandirilmali idi.Bu idea ile AXCP siralarina qosuldum,ozum kimi insanlarla tanis oldum ve mubarizemi davam etdirirem.Cox tez olmasada andimin ikisinide yerine yetireceyime eminem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder